CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 9, 2010

kekasih ouh kekasih!

sakit klu kita rase ditinggalkan.
hahaha sumpah...xtipu ouh...
sbb aku penah rasa...
biar aku ceritakan...aku penah ade bf dulu...
4 tahun aku ngn dia..

hidup aku ngn dia sikit punya bahagia..
seronok giler ok?
tiap2 minggu tgk movie...jalan2...happy giler..
tiba2..
cuaca gelap...semakin gelap dan gelap..
aku rase dan aku ingat benda akan semakin baik.
rupa2nya...aku je yang berharap...
tapi bende xberubah...sakitnya allah je yang tau.
mmg...aku sakit sampai xboleh nk bangun..
allah je lah yg tau...
sbb dia...aku xnak makn...xde selera.xde rase nak mkn...
asyk rasa nk menangis..
bila dia xde aku rase mcm hilang bestfriend, soulmate,everything r!
tup2...xsampai 2mggu dia dah ade gf lain...
baru aku tau...

ini lah yg org kata..
disangka cerah sampai ke petang rupanya hujan di tengahari
aku pun pg la pujuk dia...
hahah klakar kan?
pujuk punya pujuk..dia xnak...
dah la malu..sedih lak tuh..
sbb aku ingat aku yg salah so aku pujuk la..
tapi, dia setegas2nya xnak..
dgn slumbernya...dia upload...and letak gambar2 menyakitkan hati...
hello!!

xperlu lah nk sakitkan hati org..xperlu lah nk tunjuk dan menunjuk
fikir! klu ko xde perasaan...org lain ade..
xperlu nk tunjuk yg ko bahagia klu ko x...
hmmm...sumpah sedih gle...
aku mmg sedih gle...
so ko menang k??
KAU MENANG.

sakitnya...
ssh ble sekali jatuh...
nak bangun balik...
hahahaha sbb kau kan?
berat aku turun 5kg..
btw thanx!
sbb kau ajar aku...dunia nih xseindah mane....
sbb kau ajar aku...hidup jgn pecayakan sesiapa..
sbb kau buat berat aku turun..
sbb kau...aku lebih matang

TERIMA KASIH!
;)
semoga kau bahagia dgn hidup kau
semoga kau berjaya dalam hidup kau
aku xkan benci kau sbb aku mmg syg gle kat kau
aku doakan..kau jumpa apa yg kau nk.

No comments:

Post a Comment